Passie voor organiseren en plannen van A(dministratie) tot Z(elfstandig)

Wat wij u kunnen bieden

Tijdelijk of kortdurende ondersteuning en dienstverlening is wellicht (nog) niet gebruikelijk maar biedt zeker voordelen voor u als ondernemer. Geen loonheffingen, verzekeringen, pensioenopbouw en een aanzienlijk lager ziekteverzuim. Geen vaste contracten maar slechts ondersteuning op basis van uw vraag- als tijdelijk project bijvoorbeeld!

Immers, ondernemers zijn goed in het uitvoeren van hun zaak/ onderneming, maar ook bij deze ondernemers komt de administratie om de hoek kijken. Wat kan het dan prettig zijn dat er iemand is die dit voor een paar uurtjes per week/ maand bijhoud. In onze pool zitten toppers te popelen om u te mogen ondersteunen!

Taken die wij voor u uit kunnen voeren, zowel op afstand als fysiek;

Secretarieel

- Notuleren; het voorbereiden, notuleren en bewaken van acties en deadlines. Opstellen agenda. Notuleren van intensieve gespreksvormen wo. ook multidisciplinair en virtueel

- Verzorgen van complex agendabeheer

- Mailbox beheer

- In- en externe correspondentie - in Nederlands, Duits, Engels, alsmede medische correspondentie

- Telefonie (bereikbaar op afstand!) - Nederlands (ABN), Duits, Engels

 

Personeelszaken

- Gesprekken inplannen en voeren met sollicitanten/ stagiaires en administratieve verwerking

- Verzuim en roostering, functionerings- / beoordelingsgesprekken

- Verwerken van mutaties

- Aanmaken en bijhouden dossiervorming - voortgang bewaking.

 

Boekhouding

- Het opstellen en bijhouden van financiële zaken, kasbeheer, verwerking bankgegevens, crediteuren- en debiteurenbeheer. Excel vaardig en bekend met diverse boekhoudprogramma's

- Ondersteunen bij en aanvragen van zorgindicaties en alle daaruit voortvloeiende werkzaamheden.

Overig

- Goed onderscheiden van hoofd- en bijzaken

- Presentaties (powerpoint) opmaken

- Organiseren en verzorgen van bijeenkomsten, recepties, evenementen, beurzen

- Aanvraag vergunningen en voortgang bewaken

 

U ziet; administratie is een vakgebied in de breedste zin des woord. Door de huidig goede systemen is het mogelijk om uw bereikbaarheid dusdanig te organiseren dat wij namens uw bedrijf telefonisch beschikbaar zijn; alsof u uw eigen receptioniste aan de balie heeft! Ook het virtueel vergaderen neemt in populariteit toe; het scheelt tijd, kilometers en dus geld! Het nieuwe werken geeft flexibiliteit maar niet tegen kwaliteit! Integendeel; Leuk Project kunt u vertrouwen op goed georganiseerd werk. Bovendien dragen wij op deze manier bij aan het Maatschappelijk Verantwoord ondernemen!

Andere vragen? Neem dan gerust contact met onsop!

Copyright leukproject

Passie voor organiseren en plannen van A(dministratie) tot Z(elfstandig)